SalsalsallePengubah kuasa 1200kvaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam p

masa pelepasan:2024-02-11 20:39:49 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:84

Petua teras:Salsalsalle,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

SalsalsalleThe step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Pembuat pengubah jenis kering

KermanSegel kebocoran minyak

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.


SalsalsallePengubah kuasa 1200kvaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam penyelenggaraan



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan,SalsalsalleTank penyimpanan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, proses pemasangan wayar,SalsalsalleUjian impuls pengubah jenis kering, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Penukar jenis kering

biaya produksiSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


SalsalsallePengubah kuasa 1200kvaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam penyelenggaraan



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Pengurusan kualiti rantai bekalanSebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

SalsalsalleUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Selepas ujian,SalsalsalleBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Hak cipta dan notis:
1. SalsalsallePengubah kuasa 1200kvaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam p yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat SalsalsallePengubah kuasa 1200kvaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam p, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan SalsalsallePengubah kuasa 1200kvaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam p adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian SalsalsallePengubah kuasa 1200kvaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam p mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Salsalsallemengesyorkanberita
SalsalsalleBerita terkini